Home » , , , , , , , » Mitt I Plåten! (1981) Fullständig Strömning

Mitt I Plåten! (1981) Fullständig Strömning

spela strömmande Mitt I Plåten! i HD-video. titta på strömmande Mitt I Plåten! i högsta kvalitet. titta hela filmen Mitt I Plåten! i bästa videoformat. ladda ner hela Mitt I Plåten! i hög kvalitet. online streaming Mitt I Plåten! i högkvalitativ video.


Du kan följa fullständig beskrivning av Mitt I Plåten! nedan:
  • Originaltitel : The Cannonball Run
  • Film titel i ditt land : Mitt I Plåten!
  • År av film : 1981
  • Genrer av film : Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1981-06-19
  • Företag av film : Eurasia Investments,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : 日本語, 普通话, العربية, English,
  • Varaktighet film : 96 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.2
  • Youtube ID för filmen : I_7_y0HhAmY
  • Översättning av film : BG,CS,DA,DE,EN,ES,FR,HE,HU,IT,NL,PL,RU,SV,TR,UK,
  • Maska av film :Lamborghini Babe #2), Richard Losee (Trans Am Driver), Jackie Chan (Jackie Chan, Michael Hui (Michael Ho, Burt Reynolds (J.J. McClure), Bert Convy (Bradford Compton), Warren Berlinger (Shakey Finch), Jimmy Snyder (The Greek), Robert Tessier (Biker), Dean Martin (Jamie Blake), Roger Moore (Seymour Goldfarb, Laura Lizer Sommers (Lady in Distress), Norman Grabowski (Petoski), Alfie Wise (Batman), Tara Buckman (Jill Rivers, Farrah Fawcett (Pamela Glover), Rick Aviles (Mad Dog), Adrienne Barbeau (Marcie Thatcher, Mel Tillis (Mel), Kathleen M. Shea (Starting Girl), Lamborghini Babe #1), George Furth (A. F. Foyt), Sammy Davis, Johnny Yune (Talk Show Host), Valerie Perrine (Female Cop Pulling Over Lamborghini Babes (uncredited)), Molly Picon (Mom Goldfarb), John Fiedler (Desk Clerk), Jack Elam (Doctor Nikolas Van Helsing), Jr. (Morris Fenderbaum), Bianca Jagger (Sheik's Sister), Dom DeLuise (Victor Prinzim / Captain Chaos), Terry Bradshaw (Terry), Subaru Driver), Lois Hamilton (Seymour's Girl), Jr.), Peter Fonda (Chief Biker), Joe Klecko (Polish Racing Driver), Jamie Farr (The Sheik), Subaru Engineer)

0082136

Mitt I Plåten! metod för att stanna film skapad av Eurasia Investments, efter en beskrivning av filmen är "Pumpa upp krockkuddarna och spänn på dubbla säkerhetsbälten - för nu blir det ett helvetes drag! Startskottet har just gått för världens största, snabbaste, vansinnigaste och mest olagliga bilrace. Från kust till kust genom hela USA, medan polisen försvinner allt snabbare i backspegeln. Alla tricks är tillåtna. Ju fulare, desto bättre. Först vinner. Men de riktigt stora vinnarna är USAs alla reparatörer! CANNONBALL RUN är 5.000 km av halsbrytande bilstunts och hämningslös humor, som gjort detta till tidernas största bilraffel. Regissören Hal Needham gjorde också megasuccén "Nu blåser vi snuten", så lita på att det går undan!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

man antar att du arbeta för att strävan efter Filmer efter titel Mitt I Plåten!, du är på en ordentlig hemsida. Här kan du förutse gratis eller ladda ner den av din mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. du kan titta otroligt många senaste filmtitlar gratis genom att registrera att bli medlem. du individuellt tar 2 minuter registrera dig njuta av oräkneligt senaste filmerna för ingenting

... fullständig film streaming Mitt I Plåten! i topp videoformat 1080p ....




Screenplay : Brock Yates, Director : Hal Needham, Editor : William D. Gordean, Original Music Composer : Al Capp, Director of Photography : Michael C. Butler, Editor : Donn Cambern, Producer : Albert S. Ruddy
säker, nu du kan titta på film associerad med Mitt I Plåten! i sin helhet längd och erhålla den hyperlänk till detta film Mitt I Plåten! i bästa kvalitet.


Tags: cross country race, all-star supporting cast,

You've just seen the movie categories Action / Drama / Fantasy / Komedi / Kriminal / Science Fiction / Thriller / ventyr titled Mitt I Plåten! (1981) Fullständig Strömning. You can bookmark this page with the URL http://kollapafilmerswesub.blogspot.com/2016/10/mitt-i-platen-1981-fullstandig-stromning.html. Thank you!
Mitt I Plåten! (1981) Fullständig Strömning 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Kolla På Filmer Swesub - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger